نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان

با هدف توسعه، ترویج و گسترش فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار جامعه و بهره مندی از ظرفیت های بالقوه فرهنگی موجود با افزایش تعاملات دوجانبه این نشست مشترک بین دوطرف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در راستای تلفیق فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و فراگیری آموزش های مهارتی، نشست مشترکی با حضور کاظم پورنصیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و یاسر تقوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز به نقش و اهمیت تعامل در پیشبرد هر چه بهتر امور اشاره کرد و افزود: مهارت آموزی رسالت اصلی فنی و حرفه ای است و کتابخوانی نیز مهارتی است که باید همه ما در رشد این مهارت و نهادینه کردن آن در جامعه تلاشی خستگی ناپذیر داشته باشیم.

پورنصیری خاطرنشان کرد: تلفیق فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آموزش مهارت‌ها در میان جوانان می‌تواند آینده‌ای روشن و زیبا  و توسعه و پیشرفت استان را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این نشست با تأکید بر اهمیت آموزش‌های مهارتی، نقش آموزش‌ توأم با مطالعه را در راستای توانمندسازی نیروی جوان جویای کار مهم برشمرد و گفت: تعامل و همکاری بیش‌ازپیش کتابخانه‌های عمومی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراگیری مهارت در سطح جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

  • تاریخ درج : ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ شهريور ساعت ۰۹:۳۶
  • تعداد بازدید: 207